قیمت پنل کولر گازی 24000

در این مقاله قصد داریم در رابطه با قیمت پنل کولر گازی ۲۴۰۰۰ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا در زمان خرید پنل کولر گازی ۲۴۰۰۰ بتوانید با توجه به اطلاعات مطرح شده بهترین انتخاب را داشته باشید.

پنل‌های کولر گازی از ظرفیت‌های ۱۲۰۰۰ تا ظرفیت ۳۶۰۰۰ به صورت دیواری موجود می‌باشد.

با توجه به اینکه قصد داریم در رابطه با قیمت پنل کولر گازی ۲۴۰۰۰ برای شما در این مقاله اطلاعاتی را به اشتراک بذاریم سریعاً وارد قیمت گذاری انواع پنل کولر گازی ۲۴۰۰۰ می‌شویم.

قیمت-پنل-کولر-گازی-24000

قیمت پنل کولر گازی ۲۴۰۰۰ جنرال ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

قیمت پنل کولر گازی ۲۴۰۰۰ زانتی ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

قیمت پنل کولر گازی ۲۴۰۰۰ ایوولی ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

قیمت پنل کولر گازی ۲۴۰۰۰ جنرال شکار ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

قیمت پنل کولر گازی ۲۴۰۰۰ جنرال گل ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

قیمت پنل کولر گازی ۲۴۰۰۰ جنرال لند ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

قیمت پنل کولر گازی ۲۴۰۰۰ سامسونگ ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

قیمت پنل کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

قیمت پنل کولر گازی ۲۴۰۰۰ ال جی ۱۴ میلیون تومان

تمامی قیمت پنل‌های کولر گازی که مطرح شد مربوط به دستگاه‌های بدون اینورتر است در صورتی که قصد دارید اطلاعاتی در رابطه با کولرهای گازی اینورتر بدانید باید این موضوع را در جریان باشید که در کولرهای گازی اینورتر حدوداً ۵۰ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌شود.

این سیو انرژی به دلیل استفاده از بردهای الکتریکال در کولرهای گازی می‌باشد و با تغییر فرکانس دور کمپرسور متغیر بوده و اصطلاحا کولرهای گازی اینورتر نامگذاری می‌شود که بین ۲۰ تا ۶۰ درصد کاهش انرژی را شاهد هستیم.

پنل‌های کولر گازی اینورتر به سختی پیدا می‌شود و حتماً باید پنل مورد استفاده قرار گرفته شده با یونیت خارجی کاملاً هم مدل باشد صورتی که از پنل‌های جایگزین در دستگاه‌های اینورتر استفاده شود شاهد خطا هستیم.

قیمت-پنل-کولر-گازی

دلایل استفاده از پنل ۲۴۰۰۰

  • آتش سوزی یونیت داخلی
  • شکستگی و از بین رفتن یونیت داخلی
  • سر و صدای بیش از حد پنل ۲۴۰۰۰

سه دلیل اصلی که باعث می‌شود شما به فکر تعویض پنل کولر گازی ۲۴۰۰۰ خود بیفتید این است مورد اول آتش سوزی یونیت داخلی در صورتی که کولر گازی شما دچار حریق شود و این حریق مربوط به فضای داخلی که یونیت داخلی نصب شده باشد ناچار به تعویض پنل کولر گازی دستگاه خود هستید.

برخی مواقع به دلیل بی‌احتیاطی یونیت داخلی از دست نصاب و یا تکنسین افتاده و دچار شکستگی می‌شود که در بسیاری از مواقع با توجه به لاکی بودن بدنه یونیت داخلی کولر گازی ۲۴۰۰۰ قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود در این حالت بهترین انتخاب استفاده از پنل‌های ۲۴۰۰۰ می‌باشد.

هر دستگاه دارای عمر مفید می‌باشد که برای کولرهای گازی عمر مفید تعریف شده حدوداً ۱۵ سال می‌باشد بعد از ۱۵ سال قطعات مستهلک شده و دچار سر و صدا در یونیت داخلی خواهند شد.

برای حل مشکل صدای یونیت داخلی باید یونیت داخلی ۲۴۰۰۰ به صورت کامل تعویض شود و یک پنل آکبند کولر گازی ۲۴۰۰۰ جایگزین گردد.

خرید پنل ۲۴۰۰۰ به صورت تکی

برای خرید پنل تکی کولر گازی ۲۴۰۰۰ باید تصویر نمونه پنل خود را برای فروشنده ارسال نمایید تا بعد از بررسی‌های لازم و اطمینان از بدون اینورتر بودن دستگاه نمونه جایگزین و یا نمونه فابریکی را برای شما ارسال نماید.

کولر شاپ فروش تخصصی انواع پنل‌های ۲۴۰۰۰ به صورت تکی می‌باشد که قیمت پنل ۲۴۰۰۰ در برندهای مختلف متفاوت می‌باشد همانطور که گفته شد قیمت پنل ۲۴۰۰۰ از ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۴ میلیون تومان موجود می‌باشد.

پنل کولر گازی با گاز ۲۲

یکی از موارد بسیار مهمی که بسیاری از عزیزان در زمان خرید پنل تک برای کولر گازی خود هستند عدم وجود پنل تک با گاز ۲۲ می‌باشد از آنجایی که در گذشته از پنل‌های کولر گازی با مبرد یا همان گاز r۲۲ استفاده می‌شده و در حال حاضر تمامی مبرد های موحود در بازار گاز r410 می باشند به همین خاطر هیچ مشکلی برای نصب پنل با گاز r۴۱۰ وجود ندارد و به راحتی می‌توانید این نمونه پنل را به جای گاز r۲۲ استفاده نمایید

ارسال پنل کولر گازی ۲۴۰۰۰

بعد از خرید پنل ۲۴۰۰۰ به صورت تکی بهترین راهکار برای ارسال از طریق باربری و یا تیپاکس می‌باشد در صورتی که در شهرستان هستید می‌توانید سفارش خود را ثبت نمایید و خرید خود را از باربری تحویل بگیرید.

 

 

نصب پنل کولر گازی ۲۴۰۰۰

برای نصب پنل‌های جایگزین کولر گازی ۲۴۰۰۰ حتماً باید از تکنسین مربوطه که تشخیص عیب را داده و به نتیجه نهایی رسیده که باید حتماً پنل کولر گازی تعویض شود استفاده نمایید.

خرید-پنل-کولر-گازی-24000

در زمان نصب پنل کولر گازی ۲۴۰۰۰ حتماً باید هوای بین دو یونیت داخلی و خارجی تخلیه شده تا گاز بدون رطوبت درون سیک به چرخش درآید و راندمان دستگاه شما به بالاترین حد ممکن برسد این موضوع در زمان نصب پنل کولر گازی ۲۴۰۰۰ بسیار اهمیت دارد که باید به آن دقت شود.

در صورتی که قصد و خرید پنل ۲۴۰۰۰ دارید و یا اینکه قصد دارید قیمت پنل کولر گازی ۲۴۰۰۰ را به صورت دقیق داشته باشید می‌توانید با شماره‌های ما در ارتباط باشید.

۰۹۱۲۹۳۲۰۴۶۰

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

6 پاسخ

  1. سلام پنل های کولرگازی ۲۴ هزار رو برای همه ی برند ها موجود دارید ؟ و قیمت ها متفاوت هستند ؟

    1. سلام و درود خدمت شما پنل‌های کولر گازی ۲۴۰۰۰ در حال حاضر ایوولی زانتی جنرال گلد موجوده که به تمام دستگاه‌های بدون اینورتر قابلیت نصب شدن رو داره
      پنل‌های ۲۴۰۰۰ به صورت تکی به فروش می‌رسه که دارای دو نمونه تک برد و دو برد هستند
      قیمت پنل‌های تک برد ۷ میلیون و ۵۰۰ و قیمت پنل تکیه ۲۴۰۰۰ دوبرد ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است

  2. سلام وقت شما بخیر پنل‌های کولر گازی ظرفیت ۲۴۰۰۰ نه اینورترش به معمولیش هم می‌خوره یا اینکه حتماً باید بدون اینورتر تهیه بشه می‌خوام مصرف انرژی بیاد پایین 💫💫💫

    1. سلام خدمت شما دوست عزیز نه متاسفانه نمی‌تونید پنل کولر گازی اینورتر رو به نمونه معمولی وصل کنید حتماً باید پنل متناسب با خودش رو تهیه کنید �ای استفاده از پنل‌های اینورتر باید مدل یونیت خارجی اینورتر باشه و کاملاً همخونی داشته باشه با پنل داخلی

    1. سلام خدمت شما دوست عزیز پنل‌های کولر گازی ۲۴۰۰۰ جنرال گلد تقدیم شما می‌شود ۱۰ میلیون و ۵۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ورود به کولر شاپ

ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید

کاربر جدید هستید؟ ثبت‌نام در کولر شاپ