پنل کولر گازی گری

 یکی از تولید کنندگان بسیار قوی در چین کارخانه گری می باشد که با تولید سالانه هزاران دستگاه کولر گازی جز یکی از تولیدکنندگان برتر کولرهای گازی در چین می باشد که محصولات خود را به سرتاسر دنیا ارسال نموده و مشتریان زیادی سالانه از این محصول استفاده می کنند.

پنل-کولر-گازی-گری

 قرار است در این مقاله در رابطه با پنل کولر گازی گری توضیحات را خدمت شما ارائه دهیم.

 یکی از دلایل اصلی که مشتریان به دنبال جستجوی پنل کولر گازی گری می باشند، ایجاد نشتی در سطح اواپراتور می باشد. بعد از گذشت چند سال از کارکرد کولر گازی یکی از حساسترین قسمت هایی که دچار آسیب می شود پنل کولر گازی می باشد.

 اما این اتفاق به خودی خود رخ نمی دهد.  زیرا پنل های کولر گازی یا بهتر است بگوییم که اواپراتور کولرگازی در صورتی که در معرض گازهای سمی و یا گازهای خورنده قرار نگیرد عمر مفید آنها حدود ۲۰ سال می باشد.

 اما چه عاملی باعث میگردد تا پنل کولر گازی گری دچار نشتی شده و کاربران عزیز به فکر احیا و تعویض پنل کولر گازی خود باشند؟

 همانطور که اشاره شد عدم نصب صحیح علت بروز اصلی این مشکل است.

پنل-گری-مدل-icool

اگر بخواهیم واضح تر در رابطه با این موضوع صحبت کنیم باید بگوییم که تخلیه آب درین کولر گازی اگر در در فاضلاب و یا محیطی که گازهای سمی تولید شده است هدایت گردد این اتفاق رخ خواهد داد.

 دلیل اینکه شما به دنبال پنل کولر گازی گری هستید این است که یونیت داخلی کولر گازی گری شما دچار آتش سوزی شدهاست که در این حالت راهی جز تعویض پنل کولر گازی خود ندارید.

 در حال حاضر بهترین راهکار برای حل این مشکل با توجه به شرایط اقتصادی کشور، استفاده از پنل های جایگزین می باشد.

 اما چرا پنل های جایگزین؟! آیا می توان از پنل کولر گازی گری برای همان دستگاه استفاده نمود؟

 جواب مثبت است اما موضوع اصلی قیمت کولر گازی گری می باشد.

در صورتی که بخواهید پنل کولر گازی گری را به صورت تکی تهیه نمایید هزینه بسیار زیادی را باید متحمل شوید به طور مثال برای کولر ۳۰۰۰۰ قیمت حدودی ۲۵ میلیون تومان در حال حاضر برآورد می گردد.

عدد کل هزینه پنل تک، یک سوم هزینه کل دستگاه می باشد. یعنی چیزی حدود ۸ میلیون تومان برای خرید پنل کولر گازی ۳۰۰۰۰ بودجه باید صرف شود.

 اما راهکار ما

 استفاده از پنل های جایگزین مثل برندهای ایوولی، زانتی، جنرال مکس، جنرال گلد و غیره …

انواع-پنل-کولر-گازی-جایگزین

 یکی از اصلی ترین دغدغه های عزیزانی که قصد خرید پنل کولر گازی گری را دارند این است که آیا این پیشنهاد جوابگوی دستگاه ما خواهد بود یا خیر؟!

 در جواب باید گفت، در صورتی که دستگاه شما اینورتر نباشد تمامی پنل های موجود در بازار قابلیت نصب شدن روی دستگاه گری را دارا می باشند.

 این گفته را تجربه چندین ساله ما به ما نشان داده که دستگاه هایی که قیمت آنها بالاست می توان از پنل های جایگزین مثل برنند های ایوولی و زانتی استفاده نمود که در عین کارآیی عالی قیمت اقتصادی این دست باعث شده که اقبال گسترده‌ای از این پیشنهاد توسط کاربران داشته باشیم.

 برای ارتباط با ما و ثبت سفارش درخواست خود میتوانید با شماره واتساپ 09129320460 تماس حاصل نموده  و سفارش خود را ثبت نمایید.

عزیزانی که به ما اعتماد داشته اند

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

25 پاسخ

  1. سلام
    آیا میتونم از یک پنل جایگزین برای پنل کولر گازی گری استفاده کنم دستگاه من ۲۴۰۰۰ پنل معمولی نیاز دارم.
    آیا پنل گری مدل اسفورماتیک موجود دارید قیمت پنل ۲۴ گری چنده؟

    1. سلام و درود خدمت شما

      در حال حاضر پنل گری موجود نمیباشد اما پنل های جایگزین مثل پنل کولر گازی ایوولی پنل کولر گازی زانتی و همچنین جنرال موجود است که تمامی برند های ذکر شده قابلیت نصب و عملکرد مناسب دارند

      1. سلام من یه پنل 30000 با پرتاب باد قوی تک برد داخلی با لوله 3/8 و5/8 گازR22 میخوام واسه کولر میتسوبیشی

        1. سلام و درود خدمت شما دوست عزیز پنل ۳۰ هزار جنرال گلد با طول ۱۲۵ سانتیمتر قابلیت نصب بر روی کولرهای گازی میتسوبیشی را دارد لوله های کولر گازی جنرال گلد 3.8 و 5.8 بوده و از نظر فنی هیچ گونه مغایرتی جهت نصب ندارد برای خرید پنل کولر گازی ۳۰۰۰۰ جنرال گلد می توانید از طریق واتساپ روبیکا و ایتا با ما در ارتباط باشید

    1. سلام و درود خدمت شما دوست عزیز انواع پنل کولر گازی گری مدل اکسنت به صورت تک موجود می باشد برای خرید پنل گری ۱۲۰۰۰ اکسنت با ما در ارتباط باشید

  2. سلام،وقت بخیر،
    من یه پنل۳۰۰۰۰گری دارم که کمپرسورش سرقت رفته،باکنترل ۲ماه کارکرده درحدنو،شما خرید دارید؟؟

      1. سلام و درود خدمت شما دوست عزیز پنل‌های گری ظرفیت‌های مختلف دارد در صورتی که نیاز به خرید پنل کولر گازی گری دارید ظرفیت کولر خود را برای ما مشخص کنید تا از موجودی و قیمت دقیق پنل کولر گازی گری مطلع شوید.

      1. سلام و درود خدمت شما دوست عزیز لطفاً از طریق واتساپ یا روبیکا با ما در ارتباط باشید

        09129320460

  3. سلام
    آیا میتوان صرفا پنل کولر گازی گری ۱۸۰۰۰ رو تعویض کرد و مثلا گری ۲۴۰۰۰ گذاشت با همان کمپرسور موجودی که الان هست.
    آیا عملکرد سرمایشی بهتر ایجاد می شود با تعویض صرفا پنل. چون واحد آپارتمان ما را خوب خنک نمیکند.

    1. سلام و درود خدمت شما در صورتی که پنل ۲۴۰۰۰ شما از نظر ابعاد و اندازه �تلاف زیادی با پنل ۱۸۰۰۰ قدیمی نداشته باشد می‌توانید از پنل ۲۴۰۰۰ به جای ۱۸۰۰۰ استفاده نمایید اما این طرز فکر که پرتاب باد بیشتر باعث سرمایش بیشتر و خنکی قوی‌تری خواهد شد اشتباه است و این موضوع در صورت عدم رعایت کردن و اجرای صحیح باعث آسیب رسیدن به کمپرسور دستگاه شما خواهد شد به همین خاطر در زمان جایگزینی پنل حتماً به این موضوع دقت نمایید.

  4. سلام من یه پنل 30000 با پرتاب باد قوی تک برد داخلی با لوله 3/8 و5/8 گازR22 میخوام واسه کولر میتسوبیشی

    1. سلام و درود خدمت شما در حال حاضر فقط پنل ۱۸۰۰۰ آکبند برند جنرال گلد موجود می‌باشد

    1. متاسفانه پنل‌های کولر گازی گری یه مقدار کمیاب هستند به همین خاطر ما پنل‌های جایگزین مثل برند جنرال رو توصیه می‌کنیم که از نظر کارایی کاملاً مشابه پنل تک کولر گازی گری هست و به راحتی می‌تونید اون رو نصب کنید

  5. امکانش هست به جای پنل ۳۰۰۰۰گری از نمونه‌های پنل جایگزین استفاده کنیم چون پنل گری خیلی کم پیدا میشه اونایی هم که دارن قیمت‌هاشون خیلی بالاست � می‌شم راهنمایی کنید که آیا پنل‌های دیگه هم به پنل گری می‌خوره یا نه

    1. امکان نصب پنل جایگزین به جای پنل کولر گازی ۳۰۰۰۰ گری وجود داره مشکلی از بابت نصبش نیست فقط نکته‌اش اینه که حتماً باید دستگاه شما بدون اینورتر باشه
      از اونجایی که پنل‌های اینورتر باید برد بیرون و برد داخل با هم همخوانی داشته باشد ‌تونید از پنل‌های معمولی به جای پنل اینورتر استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ورود به کولر شاپ

ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید

کاربر جدید هستید؟ ثبت‌نام در کولر شاپ