خرید و فروش اواپراتور کولر ایستاده تراست و مدیا 36000

بسیار خوشحالیم که می توانیم محصول کمیاب اما بسیار کاربردی، که باعث می شود کولر گازی شما  احیا شده و بتوانید مجدد از کولر گازی خود استفاده کنید را به شما معرفی کنیم.

 

 

خرید و فروش اواپراتور کولر ایستاده تراست و مدیا 36000 جزء یکی از مهمترین قطعات کولر گازی شناخته می شود که می تواند سرما را به محیط انتقال داده و باعت سرمایش محیط شما شود.

رادیات-کولر-ایستاده-36000

متاسفانه به دلیل تحریم های موجود، و همچنین بالا بودن نرخ ارز ورود  برخی قطعات یدکی  کولر گازی تراست مدیا برند های مشابه بسیار به سختی صورت می پذیرد به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم که نمونه آپارات طور کولر گازی تراست ۳۶۰۰۰ را ساخته و آن را مطابق با استانداردهای دستگاه به مشتریان عزیز ارائه دهیم.

 همانطور که میدانید گازهای خورنده در شهرهای مختلف ایران باعث آسیب رساندن به دستگاه‌های کولرگازی می‌گردد یکی از قطعاتی که به سرعت دچار اکسید شدن و نشتی می شود اواپراتور کولر گازی ایستاده یا همان کولر گازی  یخچالی است.

 به طوری که بعد از یکبار جوشکاری و رفع نشتی در مدت زمانی کوتاه مجدد گاز دستگاه تخلیه شده و دیگر قابل استفاده نیست این عامل به دلیل ضخامت بسیار پایین لوله مسی اتفاق می افتد.

 برای حل این مشکل طراحی ما بر اساس شرایط اقلیمی ایران و در نظر گرفتن گازهای خورنده صورت گرفته است و اواپراتور ساخته شده مناسب انواع برند های ساخت کارخانه مدیا می باشد.

 لازم به ذکر است که در رابطه با این موضوع توضیح داده شود که کارخانه مدیا تولید کننده بیش از ۴۰ درصد از برندهای موجود در بازار ایران را به خود اختصاص داده است .

به طور مثال کولرهای گازی تراست، گاسونیک، زانتی، ایوولی و جنرال گلد ساخت کارخانه مدیای چین می باشند که به صورت عمده بسیاری از قطعات تولید شده مشابه یکدیگر می باشد و قابلیت نصب بر روی یکدیگر را دارند.

 با این نگاه شروع به ساخت اواپراتور کولر گازی مدیا  نمودیم و توانستیم مشابه وارداتی با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی ایران تولید و به مشتریان عزیز ارائه نماییم.

مشخصات اواپراتور کولر ایستاده 36000 تراست

برای ساخت رادیات کولر ایستاده از پوششهای گلد فین و بلو فین استفاده شده است که باعث میگردد تا خورندگی نداشته باشیم.

سایز لوله های ورودی و خروجی 3/8 و 3/4 اینچ در نظر گرفته شده است که این سایز، استاندارد شرکت سازنده میباشد.

تراکم فین های در نظر گرفته شده در اواپراتور کولر ایستاده تراست در بالا ترین حد ممکن بوده که اجازه انتقال سرما در بالا ترین حد ممکن را به ما خواهد داد.

در انتخاب لوله های مسی ما از لوله های 3/8 با ضخامت بالا استفاده کرده ایم که باعث می شود تا عمر پنل ایستاده تراست بالا رفته و عملکرد بهتری داشته باشد.

ابعاد اواپراتور کولر ایستاده مدیایی

ابعاد ساخته شده دقیقا مشابه نمونه فابریک موجود بوده و اختلافی از نظر ابعاد شاهد نخواهید بود.

ابعاد در نظر گرفته شده، با در نظر گرفتن شاسی دور اواپراتور ارتفاع 95 سانت به عرض 45 سانت می باشد.

Buy-and-sell-evaporator-standing-air-conditioner-trust-and-media-36000

خرید اواپراتور کولر ایستاده تراست و مدیا

برای خرید این قطعه میتوانید به راحتی با ما در تماس باشید و سفارش خود را را ثبت نمایید شرایط خرید از طریق پیام رسان واتساپ برای شما ارسال خواهد شد معمولاً زمان ارسال بین دو تا سه روز کاری به طول می انجامد.

ارسال کالا به دلیل حجیم بودن از طریق باربری به شهر مقصد صورت می پذیرد.

ارتباط از طریق واتساپ به شماره 09129320460

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

38 پاسخ

    1. سلام و درود خدمت شما
      رادیات ایستاده یا همان اواپراتور تولید داخل مناسب کولر های ایستاده موجود است
      سایز ساخته شده قابلیت نصب بر روی کولر های ایستاده مدیا ، تراست، گری و دیگر برند ها را دارد.
      برای ثبت سفارش به شماره واتساپ 09129320460 پیام ارسال فرمایید.

      1. سلام اواپراتور برای کولرگازی ایستاده 60000 حاره ای زانتی نیاز دارم تو فروشگاه موجودی دارین؟

        1. سلام و درود خدمت شما
          در مجموعه ما انواع اپراتورهای ایستاده مناسب برای کولر های ایستاده گری میتسوبیشی تراس مدیا و دیگر برندها موجود می باشد.
          اواپراتورها ساخت ایران بوده و متناسب با نمونه از خارجی ساخته شده است در زیر سایز و ابعاد اپراتورهای کولرهای ایستاده مشخص شده است
          تولید کوئل های کولر های گازی ایستاده
          موجودی کوئل:
          *85*46*
          مخصوص کولرهای ایستاده وست پوینت وTCL
          _________________
          *کوئل96*45*
          مخصوص کولرهای ایستاده،سوپرجنرال،مدیا،تراست، وتولیدات شرکت مدیا
          _________________
          *کوئل80*44*
          مخصوص کولرهای گازی ایستاده گری
          __________________
          *کوئل82*50*
          مخصوص کولرهای گازی 60هزارZHوغیره
          برای ثبت سفارش می توانید از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید
          ۰۹۱۲۹۳۲۰۴۶۰

  1. سلام برای کولر گازی تراست TMFS-36CT3P ایستاده ، اواپراتور کولر موجود هست؟ ارسال به استان خوزستان هم دارین؟

    1. سلام و درود خدمت شما دوست عزیز

      متاسفانه پنل های ایستاده تراست در حال حاضر تولیدشان متوقف شده و در بازار موجود نمی باشد به همین خاطر ما پنل ایستاده ۳۶۰۰۰ برند زانتی با کارکردی مشابه کولر گازی ایستاده تراست. برای حل مشکل دستگاه شما پیشنهاد می دهیم.

      پنل ایستاده ۳۶۰۰۰ زانتی با کولر گازی دستگاه شما کاملاً سازگاری داشته و از نظر شکل ظاهری بسیار زیبا می باشد.

      ارسال کالا به تمام نقاط ایران انجام می‌شود

    2. سلام. کولر گازی ایستاده مدیا 36000 مدل OLYMPUS-36C3 رو موجود دارین سفارش بدم؟ برای این متراژ ۱۵۰ متر میتونه جوابگو باشه؟

      1. سلام
        برند زانتی با کیفیت عالی موجوده که ساخت کارخانه مدیاست اما با نام تجاری زانتی در بازار عرضه شده

  2. سلام
    من يه كولر ايستاده تراست ٣٦هزار دارم كه حدودا ٨سال پيش اين كولر رو خريدم الان رادات داخليش خود به خود از چند جا نشت شده و شركت تراست قطعات يدكي نداره لطفا اگر راديات كولر ايستاده تراست داريد بفرماييد براي سفارش بايد چه كنم

    1. سلام و درود خدمت شما

      بله متاسفانه یکی از مشکلات اصلی کولرهای ایستاده تراست ظرفیت ۳۶ هزار ضعیف‌بودن اواپراتور آنها بوده که باعث بروز نشتی و تخلیه گاز می شود.

      از آنجایی که موجودی قطعات یدکی کولر گازی تراست محدود بوده در حال حاضراواپراتور کولر ایستاده تراست 36 هزار ساخت داخل با کیفیت بالامطابق با ابعاد فابریک در مجموعه ما موجود بوده که می توانید برای ثبت سفارش با ما ارتباط بگیرد.

    1. سلام و درود
      کویل های سفارشی ما حداقل سفارش از ۱۰ عدد شروع می‌شود.

      متاسفانه ساخت تکی کویل امکان پذیر نیست

  3. سلام شما اواپراتور چند مداره که قابلیت پشتیبانی از چند کمپرسور رو دارند رو هم موجود دارین؟ برای تونل های انجماد نیاز دارم

    1. سلام و درود
      در صورتی که مشخصات فنی نمونه درخواستی را برای ما ارسال نمایید امکان ساخت اواپراتور وجود دارد

    2. سلام بعد از خرید کولر گازی ایستاده، خودم میتونم با دفترچه راهنما کولر گازی ال جی میتونم مراحل نصب و راه اندازی رو انجام بدم؟

  4.  سلام . برای تهویه سالن انتظار درمانگاه به متراژ ۶۰ مترمربع ، اواپراتور کولر ایستاده مدیا 36000 میتونه پاسخگو باشه؟

    1. سلام و درود
      بله
      باتوجه به متراژ 60 متر و استفاده از کولر ایستاده برای این فضا جوابگو خواهد بود.

  5. سلام کولرگازی ایستاده 36000 مدیا مدل اولیمپوس حدود چه قیمتیه؟ یه سوال اینکه فقط سرمایشی هست؟

    1. سلام و درود خدمت شما

      اپراتور کولر های گازی ۳۶ هزار تا ۶۰۰۰۰ در ظرفیتها و همچنین برندهای مختلف موجود است لطفاً برای اطلاع از قیمت ها به شماره واتساپ ما مراجعه فرمایید

  6. سلام وقت بخیر
    رادیات های که به صورت جایگزین پیشنهاد میدید در چند سایز تولید شده بنده یک دستگاه ۳۶ هزار تراست ایستاده دارم که رادیات فابریک پیدا نمیشه یکی از عزیزان از شما تهیه کرده بود و رضایت داشت اما فکر می کنم به صورت جایگزین هست درسته ممنون توضیحات رو بفرمایید

    1. اواپراتورهای ایستاده برای کولر های گازی یخچالی در چهار سال تولید شده است که برای کولرهای گازی ایستاده ۳۶۰۰۰ تراز سایز ۹۶ در ۴۵ مناسب می باشد

  7. سلام رادیات کولر گری ۵۰ هزار موجود دارید ؟
    رادیات کور من ۳ ردیفه هست تا حالا سه بار گازگیری شده
    رادیات به گفته نصاب اکسید شده ممنون میشم اگه رادیات فابریکی کولر ایستاده موجوده راهنمایی کنید چطور سفارش بدم

  8. یک دستگاه ۶۰ هزار ایستاده گری موجود دارم که متاسفانه رادیات داخلی اون به گفته سرویس کار از چند جا نشت شده و قابل تعمیر نیست آیا رادیات ایستاده تراست موجود دارید؟

  9. برای خرید و سفارش کتاب راکتور کولر ایستاده تراست باید بهش کمک کنیم بنده یک دستگاه کولر ایستاده ۳۶۰۰۰ اعتراض دارند که متاسفانه به دلیل اینکه اپراتور داخلی اون پیدا نمیشه عملا دو ساله که بلا استفاده مانده
    اگه این محصول بتونه جایگزین خوبی برای جواب راتور فابریکی خودش باشه و به راحتی جا بره قطعاً خیلی ها نیاز دارم به این اواپراتور

    1. سلام و درود خدمت شما رادیات های ایستاده مربوط به کولر گازی تراست حدوداً پنج سال است که به بازار عرضه شده
      نمونه رادیات ایستاده دقیقاً مطابق نمونه فابریکی ساخته شده و از نظر ابعاد و اندازه و همچنین کار کرد به جرات می توان گفت که همان راندمان را برای شما فراهم خواهد کرد با این تفاوت که لوله های کار شده در اواپراتور ساخته شده ضخیم تر بوده که این عامل باعث می‌شود تا از وجود نشتی خیالتان راحت باشد در نمونه های اواپراتور فابریکی به دلیل ضخامت پایین لوله های کار شده در اپراتور متاسفانه شاهد خرابی و همچنین نشتی زیاد هستیم

  10. سلام وقت شما بخیر نیاز به یک دستگاه اپراتور کولر گازی گری ۶۰۰۰۰ داشتم با توجه به توضیحاتی که داده بودید و اطلاعاتی که نوشته بودی میخواستم ببینم برای خرید اواپراتور ۶۰ هزار ایستاده باید چه کاری انجام بدم متاسفانه اواپراتور فابریکی رو پیدا نکرده ام و شنیدن این نمونه که ساخت ایران هست مشابه خارجی و همون کارایی رو داره ممنون میشم اگر که قیمت و نحوه ارسال رو بفرمایید.

    1. سلام و درود خدمت شما دوست عزیز در حال حاضر اپراتور کولر های گازی گری به صورت فابریکی در بازار موجود نمی باشد و باید از اپراتورهای جای ساخت داخل که همان کارایی و عملکرد را برای شما خواهند داشت استفاده نمایید قیمت این اپراتورها حدود ۹ میلیون تومان است

  11. سلام وقت شما بخیر نیاز به یک رادیاتور کولر گازی ایستاده مدل ۵۰ هزار سامسونگ داشتم با توجه به توضیحاتی که توی این صفحه داده بودی میخواستم بدونم آیا رادیات ایستادی سامسونگ رو هم موجود دارید یا خیر؟
    قیمت رادیات ایستاده سامسونگ را هم محبت کنید ممنون میشم

    1. سلام و درود خدمت شما دوست عزیز انواع رادیات های کولرهای گازی ایستاده در ظرفیت‌های ۳۰ هزار تا ۶۰ هزار موجودمیباشد رادیات ایستاده کولر ۵۰۰۰ سامسونگ با توجه به ابعاد نمونه فابریکی نصب شده روی دستگاه با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تقدیم شما می گردد

    1. بله به طور قطع جوابگوی نیاز شما خواهد بود به این دلیل که حدوداً ۵ سال است این نمونه رادیات به اقصا نقاط ایران ارسال شده و جوابگوی انواع دستگاه‌های کولرهای گازی ایستاده بوده است همچنین به دلیل استفاده از لوله مسی با قطر بالاتر مشکل نشتی حل شده است.

    1. سلام خدمت شما دوست عزیز در حال حاضر ۷ نمونه اپراتور مدل ایستاده موجود است که اپراتور ایستاده ۶۰ هزار � قیمت ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تقدیم شما می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ورود به کولر شاپ

ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید

کاربر جدید هستید؟ ثبت‌نام در کولر شاپ